Офіційні правила роботи фірмової служби доставки води в бутлях Полтавська Джерельна®
- 1. Для того, щоб стати Клієнтом служби доставки води нашої компанії необхідно мати (або придбати) полікарбонатний бутель. Зазначена покупка є одноразовою, в подальшому Клієнт сплачує лише за воду, надаючи екіпажу пустий придатний для використання полікарбонатний бутель (з етикеткою Полтавська Джерельна® або Полтавська Кришталева®). Згідно Політики нашої компанії щодо тари, бутлі без етикетки нашого виробництва до обміну не приймаються. З метою виробництва та забезпечення кожного споживача продукцією високої якості нами приймаються виключно ті бутлі, що відповідають умовам, які визначені на нашому сайті.
- 2. У вартість товару входить занесення бутля на поверх, у квартиру, офіс, інше приміщення Клієнта з облаштуванням у місці, що зазначає Клієнт безпосередньо при доставці. Жодної додаткової оплати Клієнтом не здійснюється. У випадку, якщо через відключення електроенергії ліфт не працює, у вартість товару входить занесення бутля не вище 5-го поверху включно. Ціни на товари, що зазначені на цьому сайті, є чинними виключно у випадку здійснення доставки в межах зони, яка визначена на карті. Доставка у віддалені райони м. Полтави, а також у інші населені пункти, що знаходяться поряд з м. Полтава, здійснюється на умовах ціноутворення, яке визначається в залежності від відстані, наявності інших Клієнтів служби доставки питної води Полтавська Джерельна®, а також інших чинників, що впливають на формування ціни.
- 3. Для більш зручного користування водою в бутлях можна користуватись механічною помпою, диспенсером або кулером (якщо є нагальна потреба в охолодженні або нагріванні води).
- 4. Доставка води в бутлях здійснюється з понеділка по суботу. Замовлення на доставку питної води, що надійшли до 10.00 год. ранку, виконуються протягом цього ж дня (за виключенням загальноосвітніх шкіл*), а замовлення, що надійшли після 10.00 год., виконуються протягом наступного робочого дня. У випадку, якщо Клієнт бажає отримати своє замовлення в день замовлення (якщо воно було оформлене після 10.00 год. ранку), Клієнт може скористатись послугою "Позапланова доставка" (див. п. 6 цих Правил). Підтвердження можливості надання послуги «Позапланова доставка» в кожному конкретному випадку надається Клієнту оператором служби доставки у телефонному режимі.
* Загальноосвітні школи, з огляду на часові обмеження щодо можливого виконання замовлень, відвантажуються протягом наступного робочого дня з моменту надходження замовлення.
- 5. Замовлення виконуються за маршрутом, що є запорукою оптимізації витрат на доставку. Ми не доставляємо у бажаний для Клієнта час (за виключенням випадків, коли Клієнт скористався послугою «Експрес-доставка» (див. п. 6 цих Правил)). Саме це (оптимізовані та збалансовані логістичні витрати) дозволяє зберігати вартість питної води нашого виробництва з послугою доставки на оптимальному для Клієнтів рівні. В той же час Клієнт може зробити замовлення, зазначивши про можливість його отримання після певного часу (наприклад, після 18:00 год., зокрема, наприклад, після повернення з роботи додому). У цьому випадку додаткова плата Клієнтом не здійснюється. Клієнт може зазначити, за необхідності, можливість прийняття замовлення у певний проміжок часу. У випадку, якщо такий проміжок становить 3 години й більше, послуга з доставки питної води надається на стандартних умовах й оплата послуги «Експрес-доставка» Клієнтом не здійснюється. Якщо проміжок такого часу становить менше 3-х годин, то обов’язковою умовою для гарантованого вчасного отримання замовлення є оплата послуги «Експрес-доставка».
- 6. Регламент послуг "Позапланова доставка" та "Експрес-доставка" (далі за текстом - "Додаткова послуга"):
- 6.1. Послуга "Позапланова доставка" дозволяє Клієнту отримати своє замовлення в день оформлення замовлення, якщо останнє було здійснене після 10.00 год. ранку. Вартість послуги "Позапланова доставка" становить 30,00 грн. Послуга "Позапланова доставка" може бути оброблена та забезпечена у випадку її надходження з понеділка по п’ятницю з 10.00 год. до 15.00 год. (в усі дні доставки, крім суботи);
- 6.2. Послуга "Експрес-доставка" дозволяє отримати замовлення у обумовлений час в робочий час (+-15 хв.) або протягом 1 години з моменту оформлення замовлення. Вартість послуги становить 50,00 грн. Послуга "Експрес-доставка" може бути оброблена та забезпечена щодо замовлень, які надходять не пізніше 15.00 год. дня, в якому Клієнт бажає скористатись послугою "Експрес-доставка". Замовлення послуги "Експрес-доставка" можуть бути оброблені в суботу до 10.00 год.;
- 6.3. Додаткова послуга ("Позапланова доставка" або "Експрес-доставка") виконується виключно за умови підтвердження Клієнту можливості її виконання в телефонному режимі оператором служби доставки.
- 7. Ми доставляємо воду від 1-го бутеля. Замовлення на доставку води можна зробити в будь-який зручний для Клієнта час та спосіб 24 години на добу 7 днів на тиждень:
- 7.1. У телефонному режимі: тел.: (0532) 65-19-16 (цілодобово); Vodafone: (066) 755-08-68 (цілодобово); Київстар: (096) 755-08-68 (цілодобово). У неробочий час, а також у випадку зайнятості усіх менеджерів замовлення приймаються за вищезазначеними номерами телефонів в режимі автовідповідача. У випадку, якщо ви робите замовлення в режимі автовідповідача, назвіть прізвище (найменування юридичної особи), на яке здійснюється замовлення, контактний номер телефону, кількість бутлів, дату доставки води, а також адресу, за якою необхідно доставити воду;
- 7.2. Шляхом заповнення форми на сайті нашої компанії;
- 7.3. За допомогою мобільного застосунку Полтавська Джерельна®, який доступний для завантаження як в Google Play (версія для Android пристроїв), так і в App Store (версія для iOS пристроїв).
- 8. Способи оплати замовлень:
- 8.1. Замовлення, що оформлені за допомогою сайту www.svitanok.com.ua шляхом заповнення форми на сторінці “Замовити доставку” можуть бути оплачені: 1) готівкою (при отриманні товару шляхом передачі грошових коштів екіпажу служби доставки); 2) у безготівковій формі шляхом оплати замовлення за допомогою банківської картки VISA або MASTERCARD; 3) у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Продавця (рахунок-фактура виставляється за необхідності).
- 8.2. Послуга онлайн-оплати здійснюється відповідно до Правил міжнародних платіжних систем на умовах дотримання конфіденційності і безпеки здійснення інтернет-платежів за допомогою платіжного сервісу Portmone.
- 8.3. З метою забезпечення безпечності інтернет-платежів сайт www.svitanok.com.ua виконаний з використанням SSL-шифрування, що забезпечує безпеку персональних даних, які вводяться Покупцем на веб-сторінці www.svitanok.com.ua.
- 9. Веб-сайт www.svitanok.com.ua може використовувати файли cookie для відстеження та збереження даних, наданих веб-браузерами користувачів. Відповідні дані використовуються виключно для статистичних цілей, підвищення зручності використання сайту і персоналізації рекламних повідомлень. Ви можете припинити отримання файлів cookie шляхом зміни налаштувань Вашого браузера. Cookie-файли не пов’язані з Вашими персональними даними.
- 10. Доставка питної води здійснюється у наступному режимі (графік роботи служби доставки):
- понеділок - п’ятниця: з 08.30 год. до 19.00 год. (або до останнього виконаного замовлення)
- субота та святкові дні*: 08.30 год. до 14.00 год. (або до останнього виконаного замовлення)
- неділя: вихідний
* Про актуальний режим роботи служби доставки, що є, зокрема, актуальним у святкові та неробочі дні, можна завжди дізнатись за наступним посиланням (інформація у святкові та неробочі дні завжди оновлюється та актуалізується).
11. Супутнє обладнання, а також деякі з аксесуарів, що розміщені у відповідних розділах за посиланням https://www.svitanok.com.ua/dostavka_vody/ , можуть знаходитись на складах постачальників, а тому терміни поставки таких товарів необхідно уточнювати у менеджерів за телефонами, що зазначені в п. 7.1 цих Правил.
12. Товари, що розміщені у розділах інтернет-магазину, що відмінні від питної води в бутлях (зокрема, питна вода в PET-пляшках, супутнє обладнання, аксесуари тощо), доставляються виключно за умови одночасного замовлення Клієнтом питної води в полікарбонатних бутлях.
13. Служба доставки має право відмовити Клієнту у наданні послуги з доставки у випадку, якщо мав місце факт неприйняття Клієнтом зробленого ним замовлення (за виключенням завчасного повідомлення Клієнтом про неможливість прийняти замовлення службу доставки), у випадку некоректних дій збоку Клієнта щодо працівників фірмової служби доставки (менеджерів, що обробляють замовлення та екіпажів, що здійснюють безпосередньо доставку), а також у випадку порушення Клієнтом цих Правил.
Важливо!
Будь ласка, з метою недопущення ситуацій, що можуть компрометувати продукцію нашого виробництва (зокрема, викликати безпідставні сумніви щодо якості продукції) та уникнення непорозумінь, не забувайте про обов’язкове дотримання умов, що пов’язані зі зберіганням питної води та використанням супутнього обладнання.
Обов’язковими умовами є:
- дотримання температурного режиму (від +5°С до +20°С);
- розташування бутля в місцях, в які не потрапляють сонячні промені, за межами джерел тепла. Розташовувати бутель з водою, зокрема, на підвіконні, біля обігрівачів, радіаторів, інших джерел тепла суворо забороняється;
- дотримання споживачем рекомендацій щодо регулярного обслуговування (миття, санітарна обробка) супутнього обладнання (помп, диспенсерів, кулерів) та здійснення періодичної заміни помп (1 раз на 6 місяців). Миття та санітарну обробку кулерів необхідно проводити 1 раз на 6 місяців;
- у випадку використання механічної помпи, з метою недопущення потрапляння пилу, що є в повітрі у приміщенні, після кожного циклу набору води необхідно закривати носик помпи відповідною кришечкою, що міститься на помпі поряд з носиком.
Дотримання зазначених рекомендацій є обов’язковим, оскільки виробництво питних вод Полтавська Джерельна® та Полтавська Кришталева® здійснюється за допомогою водопідготовки з мінімальним втручанням у хімічний склад та у структуру води. Саме тому наша питна вода насичена необхідними людині мінералами та багата на мікроелементи, у зв’язку з чим продукт гостро реагує на зовнішні фактори у випадку недотримання умов зберігання та/або використання супутнього обладнання.
Умови повернення (обміну) товарів
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 р № 172, якою затверджено Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню): продовольчі товари.
У разі придбання споживачем непридатного харчового продукту продавець зобов’язаний замінити його на харчовий продукт, який придатний до вживання, або повернути споживачеві сплачені ним кошти. Обмін товару здійснюється протягом 3-х (трьох) робочих днів. У випадку повернення грошових коштів Покупцю, строк повернення становить до 14-ти банківських днів.